website en branding bloemenzaak

De opdracht

Bloemenhuis Lilium  met een vestiging in Hansbeke en Sint-Denijs-Westrem was op zoek naar een nieuwe look en website. De nieuwe branding  en website moet mooi aansluiten aan het nieuwe interieur van de winkels en de visie van de eigenaars: fris, modern en strak. Zij willen ook makkelijk de website zelf kunnen aanpassen en later kunnen uitbreiden.

De uitwerking

Voor de online aanwezigheid van de zaak werd gekozen voor een overzichtelijke webpagina met een duidelijk link naar hun webshop. De website werd gemaakt met een identiek kleurpallet als de winkel aangevuld met de kleurrijke toetsen die bloemen geven. Het promomateriaal zoals affiches, postkaarten en magneetborden werden in dezelfde frisse en tegelijk strakke stijl uitgevoerd als de website en het interieur.

Gerelateerde projecten

Lancering outdoor merk Tiboli

Luupa heeft de visuele identiteit mogen creëren voor dit gloednieuw outdoor merk. Het Belgische Tiboli design staat voor strak en trendy buitenmeubilair.

> bekijk de case

Huisstijl make-over

Architectenbureau CLAS met vestiging in Knokke en Gent slaagt erin om innovatief en tijdloos design te combineren. Deze termen werden ook als leidraad voor hun nieuwe huisstijl.

bekijk de case > 

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09