Online en offline communicatie Honda Europe

De opdracht

Honda Europe heeft zijn hoofdzetel in Gent en zorgt samen met zijn vestigingen in Engeland, Polen, Duitsland, Italië en Spanje voor de logistiek van  Honda onderdelen en wagens in Europa. Zij hadden dringend nood aan een nieuwe website en branding van hun interne communicatie.

De uitwerking

Allereerst is het HR magazine onder handen genomen waarin de nieuwe branding werd doorgevoerd. Vervolgens volgde een compleet nieuwe website. Bij elke fase werd de klant nauw betrokken en de lijst met gewenste features kon volledig worden afgevinkt. De HR afdeling wenste de waarden en filosofie van hun stichter Soichiro Honda beter kenbaar te maken. Hiervoor maakten wij leuke mapjes in 6 talen die de medewerkers op een leuke manier informeerden. Wij realiseerden ook een animatievideo die het Honda verhaal kort en overtuigend toelicht.

Gerelateerde projecten

Lancering outdoor merk Tiboli

Luupa heeft de visuele identiteit mogen creëren voor dit gloednieuw outdoor merk. Het Belgische Tiboli design staat voor strak en trendy buitenmeubilair.

> bekijk de case

Huisstijl make-over

Architectenbureau CLAS met vestiging in Knokke en Gent slaagt erin om innovatief en tijdloos design te combineren. Deze termen werden ook als leidraad voor hun nieuwe huisstijl.

bekijk de case > 

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09