Beursdeelname en brochure voor Penne NV

De opdracht

Penne NV is één van de grote subcontractors van metaal- en kunststofonderdelen in België. Ze verhuisden naar een gloednieuw gebouw en wensten ook een update van hun beursmateriaal en folder. De sterkte van Penne is hun hoge kwaliteit, precisie en graad van afwerking. Dit wilden ze ook weerspiegeld zien in hun nieuwe beurspresentatie en brochure.

De uitwerking

Zo kreeg de brochure een specifieke lakafwerking en werd er gekozen voor hoogwaardig papier. De beursstand werd in de huisstijl ontworpen die het Penne blauw enkel combineert met wit en zwart zodat het geheel uniform blijft.

Gerelateerde projecten

Lancering outdoor merk Tiboli

Luupa heeft de visuele identiteit mogen creëren voor dit gloednieuw outdoor merk. Het Belgische Tiboli design staat voor strak en trendy buitenmeubilair.

> bekijk de case

Huisstijl make-over

Architectenbureau CLAS met vestiging in Knokke en Gent slaagt erin om innovatief en tijdloos design te combineren. Deze termen werden ook als leidraad voor hun nieuwe huisstijl.

bekijk de case > 

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09