branding en communicatie kappersketen

De opdracht

Red is een kappersketen in Vlaanderen in volle expansie. De tijd was rijp om alle huisstijlelementen te stroomlijnen. Ook de website voldeed niet meer aan het gewenste niveau. En tot slot was er ook de vraag om een magazine te ontwikkelen waarin de volledige Red filosofie en waarden zijn opgenomen.

De uitwerking

De look & feel die werd uitgewerkt voor het magazine vormde meteen ook de basis voor alle Red communicatietools. Giftcards, etalages, affiches, visitekaartjes, spaarkaarten,.. alles kreeg door ons een complete re-styling. Ook de website werd volledig opnieuw gebouwd, gebruiksvriendelijker en frisser dan de vorige en in lijn met de nieuwe huisstijlregels.

Gerelateerde projecten

Lancering outdoor merk Tiboli

Luupa heeft de visuele identiteit mogen creëren voor dit gloednieuw outdoor merk. Het Belgische Tiboli design staat voor strak en trendy buitenmeubilair.

> bekijk de case

Huisstijl make-over

Architectenbureau CLAS met vestiging in Knokke en Gent slaagt erin om innovatief en tijdloos design te combineren. Deze termen werden ook als leidraad voor hun nieuwe huisstijl.

bekijk de case > 

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09

Ook uw project starten?

T 09 280 05 09